Kızlar bebeğim 16 aylık. Şuan pijama atlet tişört ve çorap şeklinde gidiyoruz ama bazen vücuduna dokunuyorum soğuk ama aslında terliyor sırtı başı falan.. Şuanda biraz hasta gibi burnu akıyor 🤦🏻♀️ siz nasıl giydiriyorsunuz güzel anneler tecrübelerinizi paylaşın lütfen ne giydireceğimi şaşırdım 🥹