Kızlar bebeğim yeni 23 aylik oldu ama 1 hafta 10 gündür aşırı derecede ağlıyor huysuz sürekli kucağına al diye ağlıyor. Sabahın köründe uyanıp gece 1 2 den aşağı uyumuyor öğlen uykusuda uyumuyor. Eline oyuncak alıyor yere düşsün abartısız 2 saat ağlıyor, kule yapıyoruz yıkılsa 2 3 saat ağlıyor asla sakinlesmiyor. Geceleri uyku arasında hayir,istemiyorum, yok, diye ağlayarak sanki çığlık atarak uyanıyor. Evde sürekli tv de dua açıktır cuma çıkışları cami hocasına götürüp okutuyorum hoca okuduğu yerde gözlerinden yaşlar akıyor. Diş olarak sadece arka azilar kaldı onlarda da en ufak kabarma yok ☹️ 2 yaş sendromu mu yoksa başka bisey mi anlamaz oldum çocuk doktoruna, pedagog a mi götürsem diye düşünüyorum. 1 dakika sussa 2 3 saat ağlıyor kendini yerlere atıyor kucağıma alıyorum itekliyor vuruyor sakinlestiremiyorum ☹️