Kızım 26 aylık oldu ve artık mamayı bırakmak istiyorum, birkaç sefer süt denemesi yaptım bazen içti bazen bu mama değil süt dedi istemedi bugünde tavsiye üzerine sütüne bebe bisküvisi koydum içti kabul etti ama onu kandırmış gibi hissettim kendimi, maması az kaldı bitince böyle süte devam etmek istiyorum ama ne bilim kendimi suçlu hissettim üzüldüm 🥺 hastalık dönemi mamayı çok içer yemeği çok yemez, öğünleri iyi güzel gündüz ve gece uykuya geçerken içer mamasını bazen sabaha karşı o gün çok doymadıysa ister
Lütfen linçleyecek, kötü yorum yapacaklar yorum yapmasın.