durdane80 Merhaba kapalı safra kesesi ameliyatı oldum 5 gün oldu ikiz bebeklerim var kucağıma alıp kaldırmadım henüz verdiler bebeklerimi tuuttum normal de ağırlık kaldırma deniliyor bebeklerimi kaldırmam da sorun olur mu siz ve 6 6bucuk kilo arasındalar
3kedili2bebekli durdane80 bir sey olmuyor 7-7.5 kilo civarıydı bebeklerim ben olduğumda kucağıma alıyordum emziriyordum tabi uzun süre kucağımda gezinmiyordum ama 10 gün sonra falan biri bı kolumda diğeri bır kolumda olarak kucağımda gezinmeye de başladım telaş yapmayın hafif bir ameliyat dikisleriniz varsa kucağınıza alıp taşımayın sadece uzun süreli
durdane80 3kedili2bebekli dikişlerim var dikişler düşünce kucağa almak da gezdirmek te sorun olmuyor değil mi
3kedili2bebekli durdane80 yok hiç olmuyor rahat olun ozellikle sormuştum doktora günlük hayatina geri dönebilirsin ameliyat kaynaklı hiç bir problem yasamayacaksin demişlerdi
durdane80 3kedili2bebekli 3kedili2bebekli dikişler kaç günde düşmüştü ameliyat olalı 5gün oldu dren yerinde kızarıklık var ama iltihabi bir durum yok