Lre kız şu büyük moplar varya dikdörtgen çeklinde onlarla bezini çıkarıp elimle yıkayıp geri mopa takıp öyle siliyorum zaten çok sık silindiği zaman çok bi efor sarfetmek gerekmiyor yoksa nerdeeeeee 1,2 defa öyle detaylı yaparsın sonra her detaylı temizliğinde yaptığın zaman öyle kir pas çıkmaz temizlik kokun kalıcı olur