Suan çocuğun küçük olduğu için korkuların normal. Zaman geçtikçe ikinci çocuğu istemeyeceksin. Ve gün gelecek zaman geçecek diyeceksin ki ben 2. Çocuğu istiyorum😁 ilk oğlum 8 yaşında. 2. Oğlum 4 aylık.
Doğumum ilkine göre daha zor ve ağrılı geçti ( daha iyi hastanede sezeryan oldum) ilk oğlumda sütüm akardı bunda malesef sütüm yok. Iki cocugumda cok uysal ve akilli bebeklikleri var. Ve buyuk oğlumun bana hiç zararı yok. Yeri geliyor kardeşine bakarken kahvemi rahatlıkla icebiliyorum 😇 iki cocuk arası evet bana gore fark olmali tek kötü avantajı rahatlığa alıştıktan sonra sil baştan başlamak oluyor. Napalim onada eyv. Diyeceğiz 😇 rabbim acılarını gostermesin