Merhaba saçımı bi kuaföre boyattım rengi çok berbat oldu sarının her tonu hatta kızıllar bile var moral olarak kötü etkileniyorum her aynaya baktığımda☹️☹️ acaba kahve tonu boyasam nasıl olur yanar mı nasıl bi renk olur hiç bi fikrim yok var mı yapan