Hakaninannesi Bugün oğluma rota ve menenjit aşılarını yaptırdık eve geldiğinden beri 2 kere sulu kaka yaptı ateşi de 38 böyle etki oldu mu sizde de endişelenmeli miyim?
Samya Hakaninannesi galiba rota aşısında böyle bi yan etki olabiliyor bizde olmadı ama doktorumuz uyarmıştı hatta aşıyı yapmadan ateş düşürücü verdi bize hastanede bizde ikisini aynı anda olduk
melisaninannesi Hakaninannesi biz de 5. Ayda beraber olduk ateşi 38 dialnına koltuk altlarına nemli bez koydum gece iyiydi çok şükür
Martannesi03 Hakaninannesi aynı anda yapılıyormu pek Bi bilgim yok ama bitanesi bile bebege ağır gelirken 2 tanesinin ağır gelıp ateş yapması normal. Takip edin sık sık. Bende yaptırdım ama hep 1 2 ay ara ile yaptı doktorumuz ateş ishal vs de olmamıştı
Hakaninannesi Samya ben de ateş düşürücü verdim 4 saatte bir verin dedi dr u hiç böyle kaka yapmazdı ondan evham yaptım
Samya Hakaninannesi bizde olmadı ama olabilir demişlerdi canım ateş ve ishal için korkma ateşi kontrol et bence yeterli bizde 3.ayda olduk hatta haftaya 2.dozları olacaz aynı gün yine
Mirac_21032019 Hakaninannesi rota yan etki olarak ishal yapar bazi bebeklerdede anlayamadigim doktorunuz menejitle rotayi ayni gun nasil yapti menenjit agir bi asidir ates yapar genelde rotada ishal yapar ne gerek var yani ..
Hakaninannesi Mirac_21032019 dr umuz çok profesyonel çok memnunuz aslında ne derse onu yapıyoruz 🤷🏼♀️ Yan etkisi olur dediniz ya kendiliğinden geçer mi peki bi bilginiz var mı?
Handeeeeee Hakaninannesi hiçbişey olmaz canım biz de aynı gün olduk. Memenjit yan etki olarak ateş rota da ishal yapabiliyor. Yarına hiçbirşeyciği kalmaz rahat ol 🙏🏻
Brcysr Benim doktorum da bir hafta arayla yapalım dedi biz ikinci doz rota birinci doz menejit oluxaz pazrtesi rota diğer pazartesi diğer aşıyı yapicaz ağır olmasın dedi ama her Dr farklı yan etkisi var mı pek bilmiyorum😔🙄
Maviskizimm Hakaninannesi rotanın bi yan etkisi olduğunu sanmıyorum bize hiç olmamıştı.ama doktorumuz menenjit aşısının ateş yapacağını söyleyip 3 tane ateş düşürücü şurup yazmıştı
Gamzeli Hakaninannesi ben menenjit asisini yaptirmadim rotayi yaptirdim ama rotada ne ishal ne ates olmadi acaba ikisi oldugundan olmus olabilir mi
Elfmrt Hakaninannesi canım ateşi bilmiyorum ama ishal yapıyor 2 gun galan gayet normal hatta duymustum rota asısı bagırsak düğümlenmesi yan erkısı olabılıyormu ıshal olması ıyımıs mutlu olmalyız:) sağlıklı günler dilerim