Bende müstakil evde yüksek girişte oturuyorum. Sayamayacağım kadar kedi var bahçemizde. Kediden korkmam ama geçen gece girmiş yatağımızın altına orada duruyormuş gece bir anda ayak sesleri gelmeye başladı, dedim herhalde kocaman br fare var evde. Işığı yaktık kedi çıldırdı ordan oraya zıplıyor perdelere tırmanıyor. Bebeğin beşiği de bizim odamızda, çok korktuk üzerine atlayacak çocuk korkarak uyanacak diye. En son eşim mutfağa kovaladı camı açtık güç bela çıkardık evden. Benim sinekliğmi de hep yırttılar. Altından üstünden giriyorlar. Cam açamıyorum desem yeridir fenalık geldi artık evde papağanım da var. Kaç kez su atıyorum gitsin gelmesinler diye ama nafile birii bitse öteki başlıyor çok sırnaşıkları da var aralarında. Resmen yürüyemiyorum ya çocuk kucağımda bahçedeyken. Takılıp düşecek gibi oluyorum çıldırıyorum ya bıktımmm👿