İçerisinde sodyum benzoat ve potasyum sorbat katkı maddeleri olduğu için doktor yazsa da ben vermeme kararı aldım.. C vitamini ile birleşince benzen oluşturup kanserojen etki yaratabiliyormuş (olasılık). C vitamini nereden geliyor derseniz de anne sütünden geliyor kızım 4.5 aylık tadını beğenmediği için anne sütünden hemen önce veriyorduk yaklaşik bi 10 gün verdik çok vicdan yapıyorum şimdi güya demir C vitamini ile birlikte alındığında vücutta daha iyi emiliyor diye iyi yaptığımı düşünmüştüm ta ki o yurt dışında bile bazı ülkelerde yasak olan katkı maddelerini görene kadar.. Biz de maşallah doktor yazıyor el kadar bebeklere inanılır gibi değil resmen 3.dünya ülkesi olmuşuz..