Dilaranne ben bu forumlarda okuyup daha doğduğu gün hastanede vermiştim hemen de tuttu şansıma 😃 (bebek hemşiresi kızmıştı tabi emziğe alıştırma diye) neyse arada benşmki de istemiyor o zaman ağzına soktuktan sonra pıt pıt emziğin üstüne vuruyorum parmağımla ritm tutar gibi bi süre sonra o ritme uyup kendi kendine emmeye başlıyor.