aslanmomss Bebeğim 2 aylık maalesef nezle oldum ve bebeğime geçer diye çok korkuyorum böyle olup emziren sorun yaşayan oldu mu 😪
lceLady aslanmomss Sarımsak tüketin her gün Antibiyotik niyetine iyi gelir C vitamini tüketin Portakal ve limon Duş alın çok iyi gelir 2.3 güne atlatirsiniz Hasta iken sarımsak tuketimine özen gösterin çok fayda ediyor Geçmiş olsun