ceyl185_ Kızlar ben 28 gün oldu sezeryan oldum aşırı kanamam var normal mi yoksa bir doktora gitmeli miyim bide engel kaptım kanamam çok yoktu o bitti şimdi aşırı pıhtılı kanamam var korkuyorum içinde bişey mi kaldı ondan mı diye