sezer2022 Alfa_Mom çalışıyorum o yüzden 10 günde bi gidiyorum,, kaynanamlada altlı üstlüyüz o da oğluma baktığı için yoruluyor, yemeğe kahveye davet etmez 😁
biraskhikayesi Alfa_Mom Bizim aileler karşıda oturuyorlar. Bir İstanbul problemi.. Her hafta gitmiyoruz ama iki üç haftada bir falan oluyor heralde. Bazen ayda bir veya hiç olduğuda oluyor. Sabah kahvaltıya bir tarafa gidiyoruz sonra vakit geçiriyoruz akşam yemeğine bir tarafa gidiyoruz. Yakın oturuyorlar. Karşıya geçmişken iki tarafıda çıkarıyoruz aradan.
bisenakillisinzaten Alfa_Mom ayni sehirdeyiz mesafemizde uzak değil yakınız ama ben o kadar sık gitmek istemiyorum benim için bu süre yeterli
defnemiraybebek Alfa_Mom farklı mahallelerdeyiz ama Eskişehir de en uzak mesafe bile araba ile 30 dk en fazla o yüzden ne uzak ne yakın diyebilirim 😂
Alfa_Mom biraskhikayesi ne güzel ikisinin yakın olması hem sizin için hemde zaman açısından iyi oluyordur
momyumy Aynı şehirde olsak hergün, hergün olmasa bile 1 gün arayla giderdim heralde, ama gurbetiz maalesef
biraskhikayesi Alfa_Mom Başta problem ediyorlardı hususi bize gelmiyorsunuz diye ama zamanla alıştırdık. Öyle bir vakit yok çünkü. Hafta içi akşam gitmek eziyet trafik yüzünden. O yüzden hafta sonunu tercih ediyoruz ama hem cumartesi hem pazarıda onlara bağlayamayız. Alıştılar artık. Sadece ne tarafa kahvaltıya ne tarafa yemeğe gideceğimizi soruyorlar.
Alfa_Mom aybarsmom34 bizde aynı Şehir de değiliz ailemle aramızda 2 saatlik bir mesafe var 1.5 ay önce gitmiştim şuan tekrar gitsem mi diye düşünüyorum ama erken mi acaba bilemedim ya bi yanım git bi yanım otur evinde diyor
Alfa_Mom biraskhikayesi onların aslında anlayışla karşılaması gerekiyor sizi zorda bırakmamak açısından
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Alfa_Mom Annemde kalmaya geldik 😂yarın akşam annemi de alıp eve gecicez😂kısa bi süre bizimle
mysozclk Alfa_Mom aynı sehirde 10 dk arabayla annemin evi gurbette olsa cok uzulurdum bazen 10 dk bile cok geliyor keske aynı mahallede felan otursak derım 🥹 gurbet zor 😢