Kızlar bebeğim 35 günlük bu güne kadar sadece emzirdim ama bugün kontrole gittik doktor beklenen kiloyu almadığını söyledi bu yüzden mama ile desteklememizi önerdi bebeğim nedense çok etkin emmiyor 37 haftalık doğdu bir hafta kuvözde kaldı o yüzden mi bilmiyorum etkin emmemesi etkin emmediği için sütüm artmadı demekki günde 18 gram almış dedi doktor bizler 20-30 gram arası bekleriz dedi her neyse sizlerden ricam bana mama önermeniz deneyimli anneler🌸