Döküntü varsa seboreik dermatitdir. Saçlı deride olur yağlı egzama da denir. Travazol krem sürün hergün geçer. Ama herhangi bir stres durumunda tekrar nükseder malesef bu hastalığın bi çaresi yok sadece kremle vs. kontrol edilebilir hale getirilir. Kaşımayın ve tırnaklarınızı kısa tutun. Saçınızı nemli bırakmayın.