sibelcik Ben de boyleydim. Bebegime sevgimden aglardim. Fakat bebegin cok fazla ustune dusup, insanlardan korumaya kalkinca sonradan isler degisiyor. Insanlar bebege tereddutle yaklasiyor. Yemek yedirmekten, su icirmekten korkar hale geliyorlar. Benim kizim 16 aylik suanda, keske daha cok emanet etseydim diyorum. Ikincisi olursa bu sekilde yapmayi dusunmuyorum ama hadi bakalim 🙈