Kızlar aranızda bebeğinin gece beslenmesini kesen var mı? O kadar çok sorum var ki veya kesmeyi düşünen kesemeyen herkes bi yoplanalım mı yaaa bi el birliği ile bu işi halledelim nolur? 13 aylık bebeğim uykular çok bölünüyor çok emdiğinden yemek yemiyor gece komple meme agzında olsun istiyor ağlamalar da çok.
Kesen yardımcı olmak isteyen varsa
Ne zaman kestiniz?
Nasıl yol izlediniz?
Ne kadar sürede alıştı?
Dişleri çürütüyor mu gerçekten?
Bir taktik eğitim gibi mi oldu süreç?
Kesince yemesinde bir fark oldu mu?
Gece uykusu düzene girdi mi?