yagmurkokusu_ Kyk borçu yüzünden hesaplarıma bloke konuldu fakat ben bu borcu tek seferde ödemek istiyorum nasıl ilerleyeceğim birde indirimi oluyor mu ? Faizler silinecek mi ?
Lolik yagmurkokusu_ indirimi olmuyor borcun tümünü kapatınca bloke kalkıyor , borç ne gözüküyorsa onu ödemeniz lazım. Bloke olmayan bir hesabınız varsa oda olur haberiniz olsun sırayla tüm hesapları bloke ediyorlar
gammzisko yagmurkokusu_ blokenin kalkması için borcun tamamını ödemeniz gerekiyor zaten. Herhangi bir faiz silinmesi vs de olmaz, güncel borcun tamamını, gecikme zamlariyla beraber ödersiniz. E devlet üzerinden görebilirsiniz borçlarınızı, güncel tutarı
ygmrln yagmurkokusu_ olmuyor o sadece af zamanı oluyor af zamanı peşin ödeme de faiz siliniyor tamamen ben öyle ödemiştim
yagmurkokusu_ Lolik evet zaten garanti hesabımı kapatmak istedim bana vergi borcunuz var kapatamıyoruz dediler bende üstüne düşmedim dün hesabımda para vardı baktım yetersiz bakiye diyor. Aradım işbankasını anlattı bugün vergi dairesine gittim ama bana taksitlendirme dedi dedim tek seferde ödeyeceğim anlamadan yüzüme kapattı.
Lolik yagmurkokusu_ tekte ödeyebiliyorsun biz öyle yaptık, zaten taksitlendirirsen borç bitene kadar bloke kalkmıyor
yagmurkokusu_ Lolik aynen hepsini ödeyeceğim de araştırdım böyle olanları indirim filan uygulanmış dediler bende sorayım dedim teşekkür ederim 🤍
yagmurkokusu_ ygmrln geçen sene gelmişti galiba af bu sene gelmez arada bir geliyor. Kimisinin komple silinmiş onları da anlamadım ?
Busragoksu yagmurkokusu_ benimde hesabima bloke kondu ama yapilandirmayi beklicem faizli ödemek istemiyorum hesabimi da kullanmicam kredi karti yeterli
Braa3434 yagmurkokusu_ Bende geçen hafta ödedim faiz binmiş hep hepsini kredi kartıyla ödedim Gib sitesine e devlet aracılığıyla giriş yapıp borcunuzu ödeyebilirsiniz kredi kartıyla dosya kapanıyor hemen ödedikten sonra bir dekont var onun ekran görüntüsünü çekin tekrarını göremiyorsunuz bir sonraki sefere
yagmurkokusu_ Braa3434 ne kadar ödediniz peki öğrenim yılı etkiliyor mu? Bende öğrendik vergi dairesine gittim orada ki kadın diyor ki biz sadece veznede yardımcı oluruz onun dışında bizim yapacağımız birşey yok borç nerede gözüküyorsa orayı arayın dedi aradım adam tak tak saydı anlamadan konuşmamıza müsade etmeden suratımıza kapattı. Ödeyin ondan sonra arayın dedi. Yarın ödeyeceğiz işte bizde pek kaaleye almamıştım ama hesaplarım önemli para girişi çok oluyor.
busraboyraz yagmurkokusu_ benim 9100 borcum vardı hesaplarıma bloke konuldu tamamen kapattım 2 gün sonra maaşım hesabıma yattı. Peşin ödedim 5400 e düştü gecikme faizlerinin tamamı silindi.
yagmurkokusu_ busraboyraz bende pazartesi ödeyeceğim hepsini adamda diyor 2 bin yatır gerisini yapılandırıp taksit yapalım dedim ben taksit istemiyorum suratıma kapattı. Zaten sesi de anlaşılmıyordu. Tekrar arayacağım ödeme yapayım hepsini ödedim dicem. Hastane işlerinden bir türlü gidemedim.