esilaeyl Merhaba hanımlar ben 6 gün önce doğum yaptım bugün bebeği banyo yaptırdık göbek bağı daha düşmedi sizce sorun olur mu
lokmaannesi Göbek bağını çok iyi bir şekilde kuruladıysanız sorun olmaz diye düşünüyorum. Ayrıca spreyler oluyor göbek bağı için onun ile de silebilirsiniz.
demetdenizc Göbek bağına su gelmemesi kuru kalması önemli banyo yaptırmayı cogu doktor göbek bağı düşmeden önermiyor ama yaptırdıysanız bile orayı kapatıp su gelmesini engellemiş olmanız gerekti enfeksiyon kapmaması için
lokmaannesi Doktorlar genel de düştükten sonra yaptırın banyoyu diyor. Evet biraz acele etmişsiniz. İnşallah bir şey olmaz Allah’ın izni ile