Ardenaden bence sorun şu yaşadıgım bir şeyi anlatayım ; yine mama ariyorum yok kac tane eczane depo gezdik aradik yok dediler. En son bir eczaneyi aradim 9 kutu elimde var veririm size dedi hemen gittim guya ben gelmeden biri mamaları gelmiş almış buraya kadar sorun yok evet sipariş veremiyoruz ayırtamiyoruzda o gelmis almis once olabilir. Uzulerek eczaneden ciktim sonra beni aynı eczaneden aradilar daha eczanenin sokagini gecmeden 9 kutu daha bulduk gelin hemen alın dediler. Neyse gittim mamanın tükenmiş yok oldugu bir anda ne hikmetse eczaneye bir anda 9 kutu mama inmiş bir yerden amaç şu o mamalarinı ellerinde tutup çaresiz kalan ailelere para ile satıyorlar belki o gun bana acıdılar istif ettikleri mamalari verdiler ama kimbilir daha kimlere ne mamalar sattılar. Bunu kendilerine soyleyincede hic seslerini cikarip bir sey diyemediler. Yani piyasada mama var ama merhametsizler bu şekilde o mamalari ortadan kaldiriyorlar.