zehra777 şuan evimiz 20/21 derece arasında kızımın içinde incecik kolsuz bir zıbın ve 1 tog uyku tulumu var.Ona rağmen terliyor yani neredeyse soyacagim 😂😂 Bizim doktorumuz ensede çok terleme oluyor mu ? diye sormuştu kızımın saçları uzundu ama genel olarak sırttan terlerdi.Terleme çok olursa siz yinede doktorunuza danışın her çocuk aynı almıyor.