Ftet biraz büyükmüş bebeğin daha küçük aylar da daha çabuk kabul ediyorlar ama pes etmeyin. Bizim çoklu besin alerjisiydi kakada kan harici diğer tüm belirtiler vardı. İlk 6 aylık gibi süt alerjisi bitti, 1 buçuk yaş gibi de komple diyeti açtık şuna 3 yaşında , o zamandan beridir herhangi birşeyin diyetini yapmıyoruz herhangi bir sıkıntı yaşamadık.