Kızlar geçen hafta hamile olduğumu öğrendim öğrendiğim gün de kanamam başladı doktora gittim kimyasal yada düşük olacağını söylemişti 3 gün sonra da kanamam çoğaldı sonra belime sancı girdi lavaboya gittim de iki adet parca gelmişti düşük yaptığımı anladım ama iki parca ayrı kese miydi yoksa bebek miydi bilmiyorum ikiz olma ihtimali var mıydı