Hanımlar selam iki yaşında bir kız çocuğum var 18 aylıktan beri cici bebe ve süt veriyorum ama bırakmak istiyorum çünkü normal yemekleri yemiyor bunun için nasıl bir yol izlemeliyim tavsiyeleriniz var mı yaşayan anneler var mı Kilosu boyu gayet normal ama ben artık bizim gibi yemek yemesini istiyorum