ahsenerva_ Bu problemleri yaşayanız varmı, şiddetli ağrılara nasl çözüm buldunuz?. Hacamat önerenler var bi fayda sağlarmı? visco yastıklar rahatlatıyor gerçekten ?
aycavera ahsenerva_ ben yataştan yastık aldım çok rahattı. Hatta anneminde var fıtığı ına da baya iyi geldi
hbtltpl ahsenerva_ merhaba, benim bebeğimi kucakta taşımaktan boyun düzleşmesi oldu. Ve fizik tedaviyle destekledim çok kolay bir Şekilde internettede bulabilceğiniz hareketler hergün düzenli yapıldığjnds hem faydası oluyor hem ağrılar azalıyor. Benimki o sekilde geçti 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
ahsenerva_ aycavera tesekkur ederim viscotex markasının sparis girdim deneyeceğim umarım iyi gelir bana da..
ahsenerva_ ikrakuss tesekkur ederim, cesaret edebilirsem hacamat denicez sanırım.. Devlet hast fizik tedavi başlayacakmış, tabi sıra ne zaman gelirse sanırım sıraya koyuluyor raporlar
ikrakuss ahsenerva_ hacamat yaptırırken için rahat olsun canım hiç acı hissetmiyorsun gerçekten. Evet devlet hastanesi sıraya koyuyor , bende düzleşme varken yazılmıştım sıra bana geldiğinde boyun düzleşmesi fıtığa dönüşmüştü 😂
ahsenerva_ ikrakuss kıız ne diyosuun bende tatile gidicem bu fizik tedaviye erken çağırırlar mı acaba diyodum 😅 e bende 4 fıtık var ameliyata çağırırlar ozaman . Gülüyorum ağlanacak halime ya , özelde 1 seans 1500 tl olmuş
ahsenerva_ ikrakuss yaa benim belimde lise zamanında var denmişti ona çok alıştım . Aşırı yorulmadan o kadar kötü değilim ama bunu öğrenmek psikolojimi çok etkiledi sizinde öyle mi ya canım sıkılıyor :(
ahsenerva_ hbtltpl teşekkür ederim internetten bakarak bende yapıyorum 3 gündür düzenli inşallah şifa olur sağolun yanıt içn 🌸