damlakarel oymuş maalesef banyonun birini kullanmayacağım o böcek ölülerini gördüğümü kuru ortamda yaşayamazlarmış yarında gidip evi ilaçlayacağım bir de yeni bina yanı 4 yıllık başka evde bulamam bu saatten sonra 2 ay sonrada doğum yapacağım cidden pskolojim alt üst bide 3 yaşında kızım var onlar için bu evden çıktım şimdi ortada kalıyorum resmen