Az önce post açtım bebeğim pazar akşamı kafasını çarpmıştı masaya ablasi kucaklarken dönünce köşesine gelmisti bugün 48 saat oldu tam olarak ama dün akşamdan bu yana doğru düzgün uyumadı huysuzluk vardı gaz olduğunu düşünüyorum sizce bu kadar uzun süre geçmesine rağmen bisey var mıdır kızlar düşündükçe kafayı yicem