oglum 5 yasina girdi bugun ayda bir hasta oluyor sanirim biseye alerjisi var krese de basladi simdi daha cok hasta olcak varsa biseye alerjisi bilmek istiyorum bi kere 3 yaslarinda falandi kandan alerji testi yaptik cikmamisti doktor zaten cikmayabilir kandan demisti simdi deri testi yapmak istiyorum ozeller pahali olur simdi devlette yapıyorlar mi acaba