Merhabalar arkadaşlar bebeğim 20günlük prematüre bebek 2kg aştık geçen salı, kabızlık sorunu yaşıyoruz zeytinyağı ile iki günde bir dışkılıyor. Bugün doktor tavsiyesi ile probiyotik aldık bir de burada deneyenler var mı diye sormak istedim, bigaia kullanan var mı? Memnun kaldınız mı işe yarıyor mu acaba?