Bebeğim cumartesi günü menenjit son doz aşılarını oldu. Hem bexero hem nimenrix. Tek bacağı aşı olduğu yer diğerine göre şiş. Bu normal midir? Kızarıklık vs yok sadece diğerine göre bi bacağı şiş. Dr kızarıklık şişlik olursa getirin demişti. Yeni farkettim. Acile götürmeli miyim ? Sabahı bekleyeyim mi