Bayanlar bir şey sormak istiyordum Ankara’da büyük şehirden yardım alanlar süt parası yattı ama kasada okunmadı kart ilk defa aldım kasiyer mi yanlış girdi acaba bilmiyorum kasada süt bakiyesi olarak mı şey yapması gerekiyor karşıda onu söyleyebilirseniz bana sevinirim