vaveyla__ Biberon olarak lansinoh kullanıyorum, büyük biberon almak istiyorum, avent alsam red etme durumu olur mu aynı markadan mı devam etmeliyim? Birde emzikte büyük numara şart mı ? Altı aylık bebek 0-6 arasını kullanabilir mi ?
kelebegiminannesiyim vaveyla__ Biberon değiştirmeyi geçtim ben kızım büyüdüğü için biberon başlığını da büyüteyim dedim. Değiştirdim biberonu istemedi. Aynı şekilde emzikte de. 14 aylık kızım hâlâ en küçük emzik emer bir büyüğünü alıyorum ağzından pırt yapıp atıyor 😀
cansmes vaveyla__ bende hem avent hem lansinoh var. Lansinoh un başlığı çok tok ve sert aventin başlığına göre. Belki yadırgar bilemedim. Emzikte wee nin kauçuk olanı kullanıyorum daha sağlıklı diye avent soothie aldım ama sanırım sevmedi. Tam anlamıyla emzik emmeyi beceremiyor zaten ağzından falan düşüyor. 2 aylık bebeğim bu arada
cansu154 vaveyla__ yutar mı bilmem ama diş ve ağız sağlığı için hangi ayda ise o aya ait biberon emziği ve emzikler tercih edilmeli Aksi takdirde ağız gelişimi olumsuz etkilenir diş yapısı bozulur
kelebegiminannesiyim vaveyla__ Yok canım nasıl yutacak. Emzik aynı sadece ucu büyüyor numarası büyüdükçe