Ayazzmom1 Uygulamaya her girdiğim de tekrar giriş yapıyorum kendi kendine çıkıyor kayıt ol tekrardam giriş yap diyor sebebi nedir
milletsanakanalizemiolacak Ayazzmom1 beni hatırla derseniz tekrar tekrar giriş yapmak zorunda kalmazsınız