momofmychildren annevebebegiii__ evet normal ama dikiş yerinizde kızarıklık ve kabarma olursa enfeksiyon olabilir dikkat edin
karanalp66 annevebebegiii__ aynı sorun bende de var geçti mi acaba karın ağrınız doktora gittiniz mi ya da
karanalp66 annevebebegiii__ çok geçmiş olsun bende üşüttüm ondan mı diye düşünüyorum kontrolüme az kaldı