Merhaba hanımlar oğlum 40 günlük 17 günden beri gece 12 de 5 damla biogaia veriyorum Nurseyi de 7 günden beri sabah öğle akşam 5er damla veriyorum bugün doktorumuz sabah akşam 10ar damla ver dedi nurseyi ama maalesef saat 7-8 gibi sancısı başlıyor 12 ye kadar ağlıyor ne yapmam gerekiyor artık çok zorlanmaya başladık 🥹