Alerjikrinit selam. Ağlama işi bitti. Yani arabadan inerken bi mızıldanıyor, sonra öğretmenine sarılıp içeri giriyor. Bizde de hırçın davranışlar var, ekstra çığlık atma başladı kesinlikle diğer çocuklardan öğrenmiş. Geçen hafta sonu kreşte en yaramaz benim diye söyleniyordu. Öğretmenle konuştum olumlu pekiştirelim ki yaramazlık yapıp arkasına sığınmasın diye. Öğretmenimiz dedi ki birbirlerine neler söylüyorlar bir bilseniz. Seni başka sınıfa göndereceğim , sen yaramazsın, sen şöyle sen böyle. Daha neler duyacağız bakalım