betul912_ minikveannesii bende düşündüm tavanlar asma çünkü ama riskli olmaz yani barfix çubuğuna takicam henüz almadım
kivancinannesiii minikveannesii anam olmaz tabiki boruyu kapatmak bile tehlikeli salıncak mı asacaksın
svncgldgn minikveannesii gaz kontrolde o sürekli kontrol ediliyor borunun açık olması gerekiyor bir şey asmak tehlikeli başka bir yere deneseniz riskli çünkü çocuğu tartmaz boru çatlar kırılır yarılır Allah korusun zehirler
Kuzularinanasi minikveannesii şaka olsa gerek…tabiki hayir cok tehlikeli.evde salincak tavana monte bile edilse bana gore o da cok yanlis….