Ertesi gün tüketecekseniz yarısını çekirdeği üstünde ters bi şekilde saklama kabına suyun içerisinde bırakabilirsiniz. Hemen tüketmeyecekseniz de buzluğa koyabilirsiniz. Ben kızım için olanları genelde 4 e kesip kabuklarını soyup minik kaplara buzluğa koyuyorum. 1 tane çıkarıp kullanıyorum. Hem sürekli olgunlaştırmayı beklemiş olmuyorum hem de kararmıyor