fatmadereninannesi zahideozsn acıkma belirtisi varmıydı peki yani huzursuzluk ağlama vs yani aç olunca belli ediyorlar ya o yüzden diyorum
zahideozsn fatmadereninannesi Benim bebeğim zaten çok fazla emme refleksi olmayan bir bebek. Ben emzirmesem son raddeye kadar bir acıkma belirtisi göstermiyor öyle yalanma falan olmuyor bile
Rynmom zahideozsn ne yaptınız bende aynı durumdayım tam bir buçuk aydır emmiyor biberon mama kabul etmiyor bir buçuk aydır kilo almak yerine kilo verdii
zahideozsn Rynmom Geçti çok şükür bizim ama her ay başında ara ara bu durumu yaşıyoruz. Bu ay başında da asla oturarak emmiyordu sadece ayakta emziriyordum. Ben 3. Ay da uyutarak emzirdim sürekli. Önce uyuttum sonra emzirdim