Merhabalar. Kısaca bahsedeyim İngilizce öğretmeniyim atama haricinde zaman zaman çalıştım ama çocuklar olunca ilgilenecek kimse olmadığı için kendimi evime çocuklarıma verdim. Simdi biraz büyüdüler büyük oğlum 1.sinifa başladı ve onu okula bırakıp alırken bile benim yerim okul diyorum kendi kendime. Öğretmen olmayı gerçekten seviyorum. Küçük oğlum 3 yaşında seneye 4 olur kreşe verebilirim. KPSS girip atansam illa doğuya mı gitmem lazım? son sistemlerden haberim yok. Mesela İstanbul’da açılan yerler olursa ilk atamada olur mu ?Burada eşimin kendi mağazası var başında duruyor yani ailece başka şehire gitmemiz imkansız gibi bir şey. Özelde çalışsam diyorum maaşlar vs iyi değil diyorlar. Devlette ücretli öğretmenlik yapsam 30 yaşındayım sanki yeni mezun gibi ücretli mi yapacağım diyorum kendi kendime. Sanki ücretlilere düşük bir gözle bakıyorlar diğer öğretmenler. Ne yapmalıyım bilmiyorum akıl alacağım kimse de yok şu an bana fikir verir misiniz.