Zynpasll 2den 3 e geçerken 900 Gr aldık , sadece anne sütü , nasıl tarttiginiz da önemli baskül le yanlış çıkar , Dr larin bebek tartisindan olmalı , aylık 500 Gr dan az ise anne sütü ile mama başlıyor Dr lar , beslenmenize dikkat edebilirsiniz bebek besler gibi besleyin demişlerdi kendinizi, günlük yumurta ceviz badem meyve protein tüketmeye çalışın sütünüzün kalitesi artarsa bebislerde güzel kilo aliyorlar