prenses3565_ 6.5 aylik bebegim kabizlik sorunu cekiyoruz doktor libalaks lavman yazdi yaptim cubugu cikardigim gibi jel disariya cikti kakasini yapti ama oyle aman aman cok yapmadi bide o cubukta jel kaldi biraz normal mi dogru mu yaptim