Bebegım 2 aylık ama 7 gündür kala yapamıyor. Aslında gaz damlasına basladıgımız zaman önce 2 sonra 5 e kadar cıkmıstı, 3 gün olunca damlayı hemen bıraktık ama suan hala kakasını yapamıyor. Bu sefer 7 gün oldu bu hafta kontrole gideceğiz.Bu durumu yasayan anneler neler yaptı?