Kızlar geçen ay adet oldum normal herzaman olduğum gbi. yani bebeğim 2 aylıkken. Bu ay da tam adet zamanında kahverengi lekelenmem geldi peçeteyle sildiğimde de cok ufak pembemsi akıntıyla beraber kan geldi ama devamı yok yani adet olmadım. Bu normalmi? Ne zaman olurum acaba.