busraa0619 Merhaba kızlar bebeğim daha 1 aylık annem dün bize geldi bebeği kızıyorum diye ben görmeden öpmüş bugünde dudağında uçuk çıkmış söyledi böyle böyle bir şey var dün yoktu sabah çıkmış bende bugün hiç öpmedim dedi doktorumada mesaj attım henüz dönmedi ama çok endişeliyim böyle bir şey yaşayan var mı?
eesm Merhaba benim de dudağımda uçuk çıktığını farkettim az önce. Bebeğimi çok öpmemeye çalışıyorum ama acaba ona boşalmış mıdır merak ediyorum. Sizin annenizde mi uçuk çıktı bebeğinizde mi?
busraa0619 mutlukoala yok bir sey olmadi çok şükür iltihapli ucuklar tehlikeye daha cok yol aciyormus bizim ki olusmadan bir gun once opulmustu bir sorun cikmadi sizin bebeginiz ne durumda?
boranenis Uçuklu bireyler bebeği asla öpmemeli uçuk ciddi bir rahatsızlık bebeklerde beyinle alakalı durumlara kadar ilerleyebiliyor bazen unutuyoruz malesef dikkat edin