oglumunannesiyim_- sebze çorbası yapıyorum. Havuç kabak patates kapya biberi doğruyorum. Et suyu da koyuyorum. Pişirip blendardan geçiriyorum. Ben mercimek çorbası da veriyorum. Patatesli havuçlu yapiyorum onu da. Tarhana çorbasına bayılıyor. Bebek irmiği normal irmigin cekilmiş halı diyorlar. Normal irmikle arasında bir fark yok bence. Bebek irmiği daha ince sadece. Zaten piştigi için her türlü lapa oluyor. Sorun olacağını sanmıyorum. Ekstra muhallebi yapıp yediriyorum. Keçiboynuzu unu, yulaf unu ile. İçine de 1 tatlı kaşığı pekmez koyuyorum. Kahvaltıda da labne, salatalık rendesi, avakado tarzı yediriyorum. Tahin pekmez veriyorum. Bide her gün yoğurt, kefir.
Ayrıca yogurlu corba da olabilir şimdi geldi aklıma. Yoğurtlu az pirinçli