sencokbiliyon kuzeyarinn 32 haftalıkken isteğe bağlı ayrılabilir. Ben ayrılmıştım. 36+7 de zorunlu ayrılış.
tugces09 kuzeyarinn 32 haftalıkken isterse çalışır raporu alıp calisabiliyor istemezse çalışamaz raporu alıp izne ayrılıyor. Doğumdan sonra da 8 hafta analık izni var. Doğumdan önce çalışırsa çalıştığı haftalar aktarılabiliyor sonraya.