kokusudalin yalnız olmadığımı ben de buradan okudukça anlıyorum ama reelde o kadar yalnızım ki! Annem gece 1-2 kere klkıp halime bakıp geri yattı, eşim zaten horul horul. Asla gece yardım etmez. Sabah annem evine kaçtı eşim işine. Kaldım yine ben. Artık uyku problemim de başladı. Evde her yer her yerdeydi o sinirle bi sürü iş yaptım.
Gece o denli yalnız oluyorum ki bebeğimle konuşuyorum neden uyumadığını ona soruyorum 😅 önceleri hep karanlıkta beklerdim sonra baktım ki bir onun da faydası yok karanlıkta oynuyor gözler fıldır fıldır.
Koca dünyada tek başımayım ve bebeğim bi tek benimmiş gibi hissediyorum. Eşim bu akşam da geldi 9 da yattı. Yani 12 bile değil 9. Sanırım ona bulaşmamdan korktu 😂