En son bogaz enfeksiyonu 5 gün oldu suan ıyılestı ama çok degıstı iştahı hiç yok emmek ıstemıyor uyanıyor ağlıyor emzıriyorum ıstemıyor emmıyor daha önce öyle degıldı akşamları hep emmek ıstıyordu şuan öyle değil çok huysuz hep ağlıyor Artık gülmüyor bu duruma çok üzülüyorum neyden olabılır hep böyle mı olacak artık bebegımı tanıyamıyorum çok hareketlı Neşelı bi bebekti şuan öyle değil. Bi yerımı ağrıyor anlamadım 3 gündür öyle atak mı bılemedım Bu durumu çok üzülüyorum